söndag 8 oktober 2017

Ställer ut på Fiberfestivalen 2017

Här är en bild av mig igår, när jag stod som utställare på FiberFestivalen 2017 i Vännäsby.
Det var Jättekul! 😀
Och i år hade jag med mig massor av Husbonens "Spinneri-snickeri" som jag brukar kalla hans vackra alster. 👍 Allt från nystmaskiner och vår kardbräda (Blendning Board) till sländorna av alla olika modeller. 👌Turkiska sländor i olika storlekar och alla möjliga träslag, de stödda sländorna och även Tahklisländor, Navajo-sländan och numer också den minimala turkiska sländan som bara väger max 3 gram. En pytteliten, men alldeles riktig slända som också kan bäras som ett örhänge!



















Framförallt får vi ju chans att träffas. 😊Alla vi härliga människor (mestadels kvinnor) med fiber-fantastiskt intresse! 💗
Så kul!
Tack för den här tiden! (Detta var nog den sista fiberfestivalen som hölls).